02 februari 2010

Dag 129: Pluggar

2/2-10

Kl:09:28

Har fortfarande massor att göra inför morgondagens seminarie, hälften vore nog kan jag säga....1h kvar på en föreläsning att se, inte så farligt....Men 1,5h tog mig en hel dag att se igår över 6h, suck...då är det faktiskt inte roligt längre ...vill ju hinna göra annat än bara sitta här inne & försöka plugga....som om detta inte räckte...min j*kla fördjupning är visst inte färdig & denna gång vet inte ens kursansvarig vad som ska ändras för att den skall godkännas utan Jag skall ge förslag på vad som skall ändras ??!...Solen skiner det är än så länge blå himmel & här har jag ännu en dag framför mig inomhus.......ska sätta fart så kanske att jag kan följa med ut till poolen om några h......Kom precis på att vår städerska kommer inom kort & ville vara ifred så hon kunde storstäda, blev inte gjort igår då jag pluggade....får se föreläsningen senare & läsa ute nu på fm ist......

Hoppas på att få besked om en tid hos Childrens department också från vår advokat denna vecka......

18 dagar kvar till farmor & Inger kommer ned hit =)..................

Ska försöka få upp lite bilder i bloggen ikväll eller eftermiddag, den är ju enligt mitt tycke lite tråkig utan.....



1 kommentarer:

Lisa sa...

Gaah! Vilken knepig uppgift att komma med förslag omvad du ska komplettera med. Märkligt! Tycker den borde vara gk om de nu inte kan hitta något som saknas...

Lycka till!

Kram Lisa