06 februari 2010

DAG 133: Inget speciellt

6/2-10

Kl:21:33

Som min överskrift lyder har inte gjort något speciellt idag förutom att plugga...hur kul är det att läsa om varje dag....nej precis......Fick sovmorgon imorse =) behövdes knorris är ff vaken i snitt var 20 minut fram till kl.5 på morgonen, jag var med död än levande imorse så min darling gick upp med båda vildarna strax efter 7....jag gick motvilligt upp kl.11 ändå har jag suttit & gäspat som bara den i ett par timmar nu.....
Igår hade vi ett både otäckt men häftigt åskoväder...det regnade, åskade och haglade som bara den här, det regnade till och med in i vårt vardagsrum så fönsterbrädan fick torkas med handduk ett par ggr.....Nåväl ska lägga ut någon bild ist.....

Från gårdagens åskoväder...





Passionsfrukt =) knappt 8kr kostade dessa



Tittut =) jag tänker minsann inte sova nu...


Men så blir det ju inte alltid som man tänkt =)
en stund senare så sov han gott =)


Roligt att bada tillsammans =)



Nybadad innan läggdags








3 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilka roliga kort på busarna =)
Träffade Gunbritt igår,, men det kanske hon redan berättat?! =)
Hon sa att hon skulle det,,, hihi...
Är liiiiite avis på henne som får träffa er snart, men så fort som tiden går så är ni snart hemma, och säkert snart på väg igen mot nummer 3 =)

kram o Hej!

Lisa sa...

Åh, så vacker hon är lilla A! Underbart vackra bilder.

Kramar

Anonym sa...

Följer er blogg varje dag. Det känns så otroligt priviligerande att få bo i födelselandet så länge.
Lycka till med studier, gåträning, fönsterpust mm som nu är er vardag.

Hälsn en som läser och njuter av er blogg.