03 februari 2010

Dag 130: 3....

3/2-10

Kl:16:06

1 utav 2 seminarier fungerade som smort idag =) det andra hörde jag inte ett pip på, såg inte vad som visades på whiteboarden heller för den delen =(.....säkert så får jag påbackning & extra jobb även på det seminariet........

I morse vid frukost sa eller rättare sagt skrek Vilgot sin första 3-ords mening =) Nej nej ha där!!!
vrålade han för full hals då pappa lade bort mobilen för att ge honom gröt.....som sagt han vet vad han vill vår lille prins =)......

Dags att än en gång återgå till studierna, suck känns som att jag just nu inte gör annat än det......


Fick en blogg award igår också utav Jenny Tack =)!





Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
-Kopiera awarden på din blogg
-Länka till personen som gett dig awarden
-Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
-Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar om att du gett dem denna award.

Gör ett försök att skapa en lista med 7 intressanta? saker om mig......

* Är född i en bil 12v för tidigt
* Envis & lämnar ingenting ogjort
* Älskar att baka & laga mat
* Är mörkrädd
* Läste Engelska B kursen i gymnasiet på 3v!
* Har kunnat flytande Franska och teckenspråk förutom eng.
* Vill ha en stor familj


Jag vill ge en award till följande personer:

Sandra
Ingrid
Marie
Therese
Anna
Anna P
nummer 7??



4 kommentarer:

Hanya sa...

Men jösses vad han pratar! Kul! Vår dotter säger mest öhhhh och njau än så länge :-)

Ingrid sa...

Aaaaauuuuu!!!!
Du är rolig du,, jag som inte ens vet hur man länkar i min blogg... hm,, får ta mig en kik o se om jag kan luska ut det... bilden är jag med på ... hm... SUSAN!!!!! hahaaha..
Nåväl, vi får se hur lång tid det tar för mig att få till det där..

Tiden rinner verkligen iväg.. det är helt sanslöst när man ser hur länge ni varit borta nu..

Förstod jag rätt häromdagen i bloggen att ni står i kö för ett till barn? ...
Hoppas ni hinner hem o landa först så vi får se er en liten vända iallafall =)
Vilgot blir ju stora killen innan ni är hemma, som han pratar och utvecklas i superfart, och Astrid drar iväg i längd... hon ser mycket äldre ut än vad hon är! =)

Nåväl,, nu ska jag sluta svamla, ha det gott i värmen, här snöar det och snöar... snöar...

Kram till er !

Marie sa...

Tack för grattiskommentaren :-) Och awarden, vet dock inte om jag har sju stycken att ge den vidare till :p
Kram

maria sa...

Grattis till awarden! :)