13 april 2009

Undrar

Kl:14:36

Var ute på förmiddagen i det gråa & regniga vädret...fröken tyckte det var roligast att springa i alla lerpölar medan jag & darling mätte vår gård så vi vet hur mycket staket vi behöver beställa.....var faktiskt lite mindre än vad vi trodde & eftersom de kostar en hel del gjorde det inget att det var lite kortare än vad vi räknat på från början.....staketet vi vill ha påminner om vårt altanräcke, hoppas bara att vi kan beställa de & få det levererat till dörren annars får de bli ett annat staket som vi tittat på från början för affärerna ligger alldeles får långt bort för att det ska löna sig att fara & köpa dem där.....

Min man & grannen är ute & åker cross & nu i skrivande stund kommer de tillbaka....fröken har ej sovit middag så jag har ej fått så mycket gjort med studierna....

Åh vad jag tycker det var spännande med den nya besöksmätaren i min blogg jag har haft besökare från Skåne till Norrland, från Finland, Brasilien & Kenya (tror jag vet vem det är) =) inte illa......Nu Undrar jag Hur ni har hittat till min blogg ?

7 kommentarer:

Jess sa...

jag hittade den via en community du är med i : ) och jag i min tur undrar vart du hittat den besöksmätaren? ; )

MammaSusan sa...

Hej Jess =)
Vad roligt med svar!
Om du klickar på besöksmätaren så kommer du till dess startsida där kan du registrera dig genom att följa instruktionerna

Maja T från FL sa...

Tjingeling! Det är jag som tittar in från Finland. Din blogg ligger i min favorit-lista. :-)

MammaSusan sa...

Hej Maja!

Så roligt, du kanske du också har en blogg, jag kan kika in i =)?

Anonym sa...

Hejsan! Jag tittar in från Skåneland, Lund nämre bestämt. Har våra handlingar i SA sedan 10 månader och jag tror att det antingen var via afrikalistan eller familjeliv som jag "hittade" dig. Tycker mycket om din blogg! /Cilla

Maja T sa...

Tyvärr har jag ingen blogg ännu. När det blir dags för oss att åka till Thailand kommer jag nog att starta en. Tills vidare följer jag med andra som ska åka.

mariasjoden sa...

Jag hittade den i barn 06 klubben på Lunar =)