05 april 2009

Cykeltur

Kl:14:15

Igår tog vi premiär turen med cyklarna i det härliga vårvädret =)......Innan den cykelturen tog fröken en tur på sin 3-hjuling ute på området....

Kalaset igår var trevligt som vanligt & fröken ville inte fara hem när då var dax.....

Idag har vi hunnit med att vara ute fröken har cyklat, sen har vi åkt iväg till Brukshundsklubben & tränat 1h med Zoya.....Nu väntar jag på att köttfärsen ska tina något innan jag börjar med maten "Het köttfärssoppa" står på menyn idag....sen ska jag kika på hockeyn kl.16.....

Avslutar med några bilder från gårdagen & idag.....(frökens Pop mössa som jag lagt beslag på, jag köpte den i fredags, ska köpa fröken en ny i annan färg ist)...




1 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja men visst är de underbart att man kan ta ut cyklarna igen ?? =) Vi har varit ute o kikat på lite cross åkning i Amsberg idag med kombinerad picknic.. det var populärt!!! Hoppas allt är bra... blir lite uppdaterad av att läsa din blogg ialalfall även fast vi inte ses så ofta! Ha det så bra ! / Ingrid