23 april 2009

Fotografering

Kl:21:51

Ikväll har vi blivit fotade av våra vänner så nu är även de avklarat =)...jag har även skrapat ihop massa bilder som vi skall skriva ut nu innan vi ska sova & som jag skall sätta in i albumet jag köpte idag.....Våra sista dokument trillade in idag så nu återstår den översatta utredningen innan vi sedan kan sända allt till organisationen.....spännande att se vilken dag det nu kan bli.....Det har tagit oss 5 vardagar att samla alla dokument på =) förutom helgen ...Nu hoppas vi bara att alla dokument sedan är i sin ordning.......

Vädret har varit underbart idag 17 G & solsken & det ska visst vara lika härligt i helgen *hoppas*...Imorgon skall jag försöka ägna mig åt min tenta & lite annat som måste lämnas in nästa vecka......

1 kommentarer:

Buzaan sa...

Nålarna ser ju stora ut men själva "nålen" är nån milimeter stor bara, bara "skaftet" som är tjockare :) Så de kändes inte mer än ett myggbett :)