16 april 2009

Matbröd, staket & besök



Kl:12:44

Väntar på att min deg ska jäsa färdigt så jag kan göra lite matbröd.....sen ska jag & fröken möta upp darling i stan för att kika på staket & handla lite.....Kl:18:15 kommer Lollo med tåget från Sthlm =) .....Ingen post från organisationen igår heller....postbilen har ej dykt upp ännu har vi ej fått något idag ska jag nog ringa & höra så det fått våra papper, då de omgående skulle skicka material så vi kan fortsätta processen stod det.....vilket isf borde betyda om möjligt samma dag de får in våra underskrifter??

Imorgon ska vi till stan på marknad, brukar iof inte vara så mycket att se, fast fröken behöver nya skor så det blir en sväng på kupolen också.....

lördag ska vi fara ner till min far & hjälpa honom installera en dator som han ska få utav oss så han kan följa vårt äventyr i Kenya sen....Lollo ska fira sin lillasyster som fyller 20.....


Lite bilder på en nyfriserad prinsessa =) & en
suddig bild på min blogg i en annan layout, ska eventuellt lägga upp lite fler bilder på olika layouter så kan ni om ni vill säga vilken ni tycker är finast, kanske att jag ändrar.....Fast nu ska jag baka ut mitt bröd, får se om jag hinner innan vi ska fara in till stan....
















1 kommentarer:

Martina sa...

brukar kika in här ibland, jätte söt liten tjej ni har och hoppas ni får nr två snart:)

/martina