02 april 2009

Ändrade mig

Kl:19:51

Igen med kollaget, känner mig just nu nöjd....har jag tid senare ikväll om jag orkar kanske jag pysslar lite till.....

Är mer förkyld än förut, tur det finns nässpray.....om jag inte är sämre imorgon ska vi in till stan för att fixa pass åt fröken...darling möter oss isf på polisstationen eftersom han också ska ha nytt pass samt att det ska vara bådas underskrifter i frökens pass.....

lördag fyller Astrids yngsta kusin 9år så då ska vi dit på kalas....får köpa en present imorgon...

Ska se på Lyxfällan kl.21...sen är det dax att sova eftersom jag inte alls är pigg.....

1 kommentarer:

Mr and Mrs Lorentzon sa...

Nämen vilken liiiiiiiiiiiiiten Astrid det var i kortet längst upp! Lilla cutie.

Så spännande med allt som händer för er där borta i Kenya. Hoppas att det blir SNART!

Ja, igår var det hela 21 grader härnere i Skåne...SKÖNT! Därför kunde Esther visa upp sin fina klänning på 16-månadersdagen.