14 april 2009

Ändrat på Layouten

Kl:13:02

Gjort min blogg till en 3-kolumns blogg & försökt fördela mina gadgets på båda sidor.....ska äta lunch nu sen ska jag se om jag ska flytta/ändra på något mer....kanske byta bakgrund....Eller layout helt....men då försvinner 3 kolumnerna jag fått till.....har fortfarande ej bestämt mig....

Gjort en frågeställning i vänster kolumnen hoppas på att ni vill rösta =)

Väntar även på att postbilen ska dyka upp så jag får se om vi fått någon post från vår organisation med instruktioner för papperssamlandet........

8 kommentarer:

Moosan sa...

Det blev ju fint :-)
kram

Bodil sa...

Vad duktig du är! Tycker att det blev riktigt snyggt. :)

Tessan sa...

Jag röstade "tråkig" även om jag inte tycker att det är riktigt rätt ord. Jag menar bara att jag tyckte mycket bättre om den som var förut, den kändes mer personlig med kollaget och allt. Och jag gillade den gamla färgen bättre.

Men dock inte sagt att inte bloggen skulle vara fin nu, för det är den. Men var finare förut enligt min smak =)

MammaSusan sa...

=) Håller på att fixar fortfarande & då har jag tagit bort kollaget för att kunna se resultatet bättre, ska ha kollaget bara jag bestämt mig =)

Anonym sa...

Jag tycker det blev rörigt,gillade den bättre förut,mer lätt läst..
Gillade när kolalget va med förut..
Men smaken är som baken...

kan du inte slänga upp lite recept,för du verkar va en hejare på matlagning och bakning,och jag behöver all inspiration jag kan få..

//Annsi

Anonym sa...

Jag skulle vilja pyssla emd min blogg lite mer också men då kanske jag måste byta bloggställe, eller vad tror du ? Var in igår och då gick det itne att komentera,, blev så arg... =) men det gick över! =) Tyckte det verkade så kul med en sådan där besöksmätare... du hittar då på allt =)

Anonym sa...

Oj då, det var jag , Ingrid som skrev sista inlägget...hahaha... glämde visst skriva det ,, fniss! =)

MammaSusan sa...

Hej Idde!

Tänkte att de måste ha varit du kände igen stilen =). Har ingen aning om ifa du måste byta blogg.