26 april 2009

Inneboende, grillning

Kl:21:10

Upptäckte igår att vi hade något flygande djur inneboende i kaminen det kan ha varit en humla som kommit vilse, eftersom djuret var full i aska så var det svårt att art bestämma gästen som hamnat i kaminen....

Fröken har lekt med grannbarnen ute idag & blev som vanligt inte alls glad då det var dax att gå in för att göra mat.......
Har grillat hamburgare idag *gott* & även idag har det varit varmt & skönt ute.....
Sandlådan är nästan färdigmålad jag skall göra sista strykningen imorgon......

Är äntligen färdig med mina enskilda uppgifter också som skall lämnas in nu i veckan....har varit upptagen med allt papperssamlande så jag har haft en hel del att göra nu i helgen.

Min darling är fortfarande sjuk & är han ej bättre i halsen imorgon skall han beställa tid hos doktorn för ett halsprov......

Dax att sova så jag orkar upp imorgon bitti då vi skall ha grupparbete....Natti Natt

0 kommentarer: