19 april 2009

Godmorgon



Kl:09:14

I fredags ringde jag en massa olika samtal, har kommit en bra bit på väg med pappersarbetet...imorgon eftermiddag ska vi till Falun för att få våra läkarintyg, hoppas bara läkaren inte ångrar sig med 2 av intygen......

Marknaden i fredags var i vanlig ordning snabbt avklarat, fröken ville åka den största karusellen av dem alla dvs en berg & dalbana (för barn) vilket hon förstås är för liten för....denna gång nöjde hon sig med svaret att karusellen var för äldre barn....
Köpte fröken nya skor på kupolen också stl.22 skulle hon ha & det blev ett par som blinkar i stl 23 (de gick visst också bra) gissa om hennes fötter ser stora ut med skorna på =).....Lägger med en bild på fröken då hon sover i soffan med ytterkläder på efter fredagens alla äventyr......

Igår åkte vi ner till min far & Lollo blev hämtad av sin mor......Under tiden hjälpte vi min far med datorn som han blev jätte glad för!
Sen for vi till min mor som fyller år idag Grattis igen!! Efter det begav vi oss hemåt igen....



På väg hem när vi hade knappt 10 mil kvar säger fröken: Jag vill inte åka nån mer bil jag vill gå hem, jag kan hålla dig i handen mamma..... Sötisen skulle bara veta hur långt det är att gå alla de milen.......









0 kommentarer: