10 januari 2011

Stick

I fingret har jag fått varit till distriktssköterskan idag & tagit för att kolla upp så jag inte bär på några bakterier...snabba ryck blev det fick en tid bara 20min efter att jag blev uppringd av VC....min förkylning ger inte med sig...jag är mycket bättre på så vis att jag inte är så tät i näsan....men trycket över bröstet kvarstår & känns lite mer då jag ligger ned & jag har lite mer ont när jag andas än förut, utan att jag har haft hosta, så det känns lite otäckt...så jag har varit iväg för ett sk. CRP & det var alltså bra...så jag fick rådet att söka ny tid för att få träffa en läkare....sköterskan nämnde att det kan ju vara ett långdraget virus som inte ger med sig & symptomen på bakterier & virus brukar vara ungefär lika....hon frågade även om astma...det har vi ju i släkten....+ att jag under min grundskoletid fick någon form av astmaanfall en omgång....Får se om jag får en tid i eftermiddag eller om det kanske kan bli imorgon...vid 13:30-tiden ska dem ringa igen från VC....

Min darling har nu fått sin del av förkylningen jag har dragits med i 4v...han är genomförkyld...Vilgot har nyst nu ett par dagar så jag hoppas verkligen att han inte ska få detta...den enda som inte har visat några tecken på förkylning ännu peppar peppar är Astrid....


Hej på ett tag

0 kommentarer: