14 januari 2011

Nyss

Jag har nyss kommit hem från min avtalade tid på VC....2h senare kom jag nu hem med inte mindre än 4 stick i armen *AJ*....är både öm & blå, typiskt hade jag vetat hade jag ju emlat innan även om det knappt hjälper....jag fick ta en massa prover för att kolla allergi & ett för hjärtsvikt, ett EGK gjordes också & det var bra =)...hoppas verkligen att allergitesterna inte visar något iaf inte för hund....Har hämtat ut en Bricanyl & en sk. PEF-mätare på apoteket, hoppas på att det ska bli lättare att andas sedan, ska ta en dos morgon & kväll....fylla i ett schema för mätaren som läkaren sedan ska ha efter 1v...

Annars då...ska fortsätta plocka ned saker i kartonger....i morgon har jag en slutuppsats att skriva & på söndag har vi visning på huset....


Hej på ett tag

0 kommentarer: