03 januari 2011

Lite kortison & en del gnäll

Är fortfarande lika förkyld & har som en "sten" över bröstet....är alldeles tät i näsan, ändå är det nästan stopp....darling köpte en nässpray med kortison idag hoppas på att det ska hjälpa så jag blir av med denna dumma förkylning....känns fånigt att uppsöka VC men blir väl tvungen om det aldrig ger med sig....lite otäckt emellanåt för jag blir alldeles andfådd när jag tex gått upp/ned för trappen av att jag inte får luft & det känns som att jag ska få ett astmaanfall el nått & att hjärtat ska hoppa ut genom halsen...

Varit lite kaos inatt knorris ville inte alls sova i sin säng & var vaken strax över två timmar inatt ungefär mellan 2-4....darling gav upp sömnen & for till jobbet vid 4 i morse så han kom hem tidigt igen....hoppas på att knorris inte blir sjuk, han har nyst lite & brukar bli grinig innan han blir sjuk....

Måste försöka skriva klart mina uppsatser också som ska lämnas in idag....svårt att hitta motivation & koncentrationen då man är genomförkyld....

Ny vecka igen också =) & vi kommer närmare flytten....längtar =)....det är så kul att kika på färger, tapeter & annat, ska bli så roligt att få sätta igång & fixa! Vill måla lite av våra möbler också, vitt såklart =) tänker på nattygsborden & linneskåpet....får se om det blir något att pyssla med i väntan på flytt eller om det blir ett projekt på framtiden....tar ju ingen lång stund, men just nu finns varken orken eller den stunden över....

Hej på ett tag...

0 kommentarer: