13 januari 2011

Fixar & donar lite

Idag for jag in till stan & handlade ett gäng flyttkartonger (20st)...jag har redan hunnit fylla 12st av dem med allt från köks saker till filmer.....saker vi vet att vi inte behöver fram tills vi flyttar...är tanken....
Det är så roligt att fixa & dona....dagen bara flyger iväg dessutom & det roligaste av allt det känns som att  vi kommer närmare flytten också ju mer vi packar & rensar....vi ska verkligen flytta snart till ett hus som är mer än dubbelt så stort mot vad vi har idag =) ....

Ska strax äta lite gott vi beställde från vår favorit pizzeria för en stund sedan...efter det en tidig kväll så darling blir frisk nån gång & jag ska till VC imorn, hoppas de hittar orsaken till varför jag har en sten i bröstet....

Typiskt varför kan jag inte ändra färgen på min text nu då...vill inte ha orange utan svart, men den verkar göra som den vill just nu, bloggen.....

0 kommentarer: