31 januari 2011

Mycket idag

Idag är "schemat" fullt...föreläsning på morgonen 8-10, sedan måste jag läsa & planera.....efter det har jag möte på jobbet vid 18....

Ska testa att minska ned knorris vila idag & hoppas på att han inte ska vakna mitt i natten, då fröken bus var liten behövde hon sova så mycket som möjligt på vilan för att sova bra om natten, tänkte testa ett tag, helt utan sömn på dagen går inte, men 30-60min.....Inatt var han vaken mellan 3-5.30....& jag med för den delen & några timmar till....gäspar.....
Som om de har en inbyggd radar som säger att nu måste mamma göra viktiga saker imorgon, då ska vi vara vakna....å jag med för den delen, jag sover alltid uruselt om jag vet att jag ska upp tidigt & har måsten att göra.....

Nog svamlat för nu Hej på ett tag


0 kommentarer: