28 januari 2011

Oj vilket

BRA seminarium vi har haft nu på fm =), en bra grupp & en bra lärare, detta kommer att bli super =)....Mycket att göra bara som alltid, men det löser sig...får försöka få lite mer sömn...Under helgen ska jag göra ett schema & en planering utefter Lpo94 i de ämnen jag ska undervisa de närmaste veckorna & ska pussla ihop dem till ett tema =) är tanken.....det gäller att planera lagom & inte för mycket, vilket är väldigt lätt om man är ovan....jag tycker dock ändå att jag börjar få en bra planeringsrutin, har ju en del erfarenhet vid det här laget även om det mesta inte är inom skolans värld.

Vi måste hitta lite tid också för att komma iväg & månadshandla igen...tycker inte vi gör annat än det nu för tiden....det gör inget tiden flyger iväg & vi kommer allt närmare flytten...6v kvar eller 45dgr kvar...hmmm borde införskaffa fler flyttkartonger också, medan tid finns (läs går att hitta).....

Fredag igen är det också =)...en hel helg tillsammans...dock är jag & darling genomförkylda, suckar så det lär garanterat bli en lugn helg utan alltför mycket utsvävningar om inte förkylningarna går att trolla bort då *önskar*....

Trevlig Helg!!

0 kommentarer: