01 januari 2011

Missade

Att skriva ett inlägg igår.....Så det får bli årets första inlägg nu då ist ett försök att summera de viktigaste händelserna i vårt liv, glömmer säkert massor men gör ett försök....

2010 var året då vi firade & köpte en massa saker:

*Vi kom hem efter 8mån i Kenya med lillebror
*Vilgot firade sin första födelsedag i april
* Jag & darling firade 10 års förlovning & 5-årig bröllopsdag
* Chihuahuan Lill-Pär kom till vår familj
* Vi firade också att det var 1 år sedan vi fick Vilgot
* Det var hela 3 år sedan vi fick Astrid, skumt känns så mkt längre
* Vi köpte ett nytt & mer än dubbelt så stort hus =)
* Vi köpte en ny bil också
* Avslutade året med att köpa ny tvättmaskin (+ spis & diskmaskin)

Hmmm som sagt blev ingen lång lista detta & jag antar att jag har glömt
en hel del....kompletterar isf om något dyker upp

2011 blir året då:

* Vi flyttar & renoverar =)
* Astrid & Vilgot börjar förskola + ev förskoleklass
* Jag förhoppningsvis kan titulera mig som Lärare
* Jag börjar jobba igen efter att ha varit hemma sedan-07
?
?
?
Ska bli spännande att se vad det blir utöver detta.....


God Fortsättning på er!!

1 kommentarer:

Marie sa...

Där sa du det..nytt år nya bekymmer *ler*

Det verkar bli ett bra år för er i alla fall :-)

God fortsättning :-)