11 januari 2011

Fredag

fredag fm fick jag en ny tid till en läkare, sköterskan frågade om det kändes ok att vänta tills dess & det tyckte jag...skulle det bli värre var det bara att åka in till akuten...å det ska det väl inte bli.....Höll mig inne så mycket som möjligt igår & då kändes det bättre idag då jag vaknade...men sedan har jag varit ute en del idag i kylan & nu är det som förut igen....de ska iaf kolla upp om det är astma...är nästan säker på att det är det som spökar eftersom jag haft problem med det förut men aldrig fått någon ordentlig diagnos eller medicinering för den delen heller....+ att min syster, mamma & mormor har olika form av astma.....

Jag & fröken bus har precis satt en semledeg på jäsning =)...det var flera år sedan sist jag gjorde semlor, har liksom inte bara blivit av....nu passade vi på jag & fröken då knorris sover middag =)...
På fm var det dags att fara in till Falun igen & eftersom darling är hemma & är sjuk fick knorris stanna hemma med pappis då jag & fröken for iväg...på vägen hem passade jag på att klippa mig så nu är jag nyfrissad =), valde att spara lite längd om man nu kan kalla det för de ;-) de flesta skulle nog kalla det kort...men då jag brukar vara kortklippt då är det kort & jag har inte många mm lång lugg, så nu är det långt för att vara mig....velig som jag är fick jag för mig då att spara lite ifa jag vill försöka spara ut för lite längre frisyrer igen...vi får väl se hur det ser ut igen om en sisådär 5-6v när jag ska klippa mig igen....mitt hår växer som ogräs så det tar inte så lång tid att få till en frisyr med lite längre hår.....

Borde börja leta efter den studielitteratur jag behöver nu den kommande terminen, men jag väntar lite till ifa de ändrar i listan i sista minuten....tycker alltid det har blivit ändringar i alla andra kurser jag har läst då jag varit duktig & köpt allt i mkt god tid....oftast är det snabb leveranstid så jag väntar nog iaf 1v till....

Hej hopp på ett tag

0 kommentarer: