08 december 2008

Tiden....

Kl:12:53

Tänk att man kan tycka att tiden står i princip stilla när man väntar på en viss tid, när den annars rusar iväg.....väntar på att klockan ska passera 13...så jag kan ringa ett samtal.....hoppas bara att den jag söker är anträffbar....

Hittills har det varit en superbra dag *glad*......ska berätta så fort jag vet liiite mer.....förhoppningsvis efter kl.13.....

Just nu är det uppehåll annars har det snöat jättemkt stora härliga flingor har det kommit....

Hej på en stund..............

13:05

I vanlig ordning var personen man söker ej anträffbar förren imorgon....men mailade så får vi se om vi får svar idag, annars ringer jag imorgon =)............

Vi ska iaf starta upp syskonutredning nu :-) det är det jag vill få tider för nu....det är iaf ingen kö för utredning men de är ju snart jul så då blir de ju lite uppehåll.....men så fort utredningen är klar kan vi samla papper till valt land & efter det är det bara 2-4 månaders väntan på BB....så med lite tur är vi 2-barns föräldrar till sommaren eller hösten *längta*...sen ska vi bo borta i Kenya i 6-8 Månader =) härligt.....
Jag har pratat med en studievägledare & det var helt ok att studera på så lång distans =)....åhh det bara pirrar vid tanken på att vi ska starta denna process igen
Bara att hoppas att banken inte ska ställa sig på tvären sen....

Uppdaterar vid ny info =) eller tidigare Hej så länge =)

3 kommentarer:

Tessan sa...

Kul för er!

Vad ska ni göra i Kenya så länge? Om man får vara nyfiken =)

MammaSusan sa...

Landets regler är sådana =), då hinner man lära känna barnets ursprungsland & man kommer en bra bit med anknytningen innan det är dags att fara hem....

Tessan sa...

Jaha, där ser man. Så det blir Kenya den här gången då? Jag trodde ni ville ha från SA igen, men man kanske inte får välja? Eller så har jag missuppfattat dig bara =)