05 december 2008

Behövde inte

Kl:14:15

Oroa mig för cancer lovade den jag pratade med på kk idag & hon sa att det var ett mf till jag fått & att gravtesterna är känsligare än deras hcg prov som tas som visar på grav först vid 50 enheter gravtesten på 25, "tack" för att jag fick den infon i onsdags av läkaren då......

Ny tid igen för mf utredning den 19/12....ska bla ta prover för immunologi för det har de ej gjort tidigare tydligen.....

Mer snö kommer det emellanåt också =)..........Nu ska jag försöka plugga.....

Min syster fick jobbet hon sökte också i Norge, hon ska börja med att ta lastbilskörkort sen ska hon köra ut glass till butiker.......Låter spännande men inte ett jobb för mig, skull ej kunna vara borta från min familj i 6mån, eller flera dgr i sträck & hemma några dgr sen jobba igen...å andra sidan har hon ju inga barn men sambo, men skulle iaf inte kunnat vara borta från min man om vi inte haft vår underbara dotter..........

Hej så länge

0 kommentarer: