05 december 2008

Är visst utmanad

Inte för att jag vet om 8st olika personer läser min blogg isf får ni gärna lägga er som utmanade :-)


Jag har blivit utmanad av MegaTezz.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de fem 8-listorna.


8 favoritprogram.
1. Prison breake
2. Hundcoachen
3. Nytt läge
4. Simon & Thomas
5. Du är vad du äter
6. Oskyldigt dömd
7. Idol
8. Postkod miljonären

8 saker jag gjorde igår.
1. Oroade mig
2. Busade i snön med Astrid
3. Lagade mat
4. Pratade med pappa i telefon
5. Pluggade
6. Surfade
7. Såg på tv
8. Städade

8 saker jag ser fram emot.
1. Ny mf utredning
2. Fira jul
3. När jag blir ledig
4. Färdig med skolan
5. När Peter blir ledig så vi kan resa någonstans
6. Sommaren
7. När fröken sover hela nätter minst 3dgr i veckan
8. När Lollo & Billy kommer & hälsar på

8 favoritrestauranger.
1.Thai vid kupolen
2. Broken Dreams
3. S2
4. La Cantina
5. Pizzeria Pronto
6. Max
7. Mac Donalds
8.

8 saker på min önskelista.
1. Att de hittar någon orsak till alla mina MF som kan rättas till
2. Att vi får minst 1 syskon till vår skatt varav ett barn till från SA
3. Nytt hus med bl a större tomt
4. Att adoptionsköerna minskar eller administrationstiderna minskas
5. Ny bil
6. Mer lön
7. Att resa till SA inom en snar framtid
8. Att ha en häst någon gång

0 kommentarer: