18 december 2008

Nyfiken!

Kl:22:21

Antalet besökare på min blogg har växt på sistone, vore kul att veta hur många olika personer det är som är här & läser & vilka ni är :-).....Skriv en rad vet ja!


Idag har jag & fröken bus varit på mitt jobb & ätit julbord...fröken passade på att leka ett par timmar också innan vi for hem under stora protester.....hon hittade ett superstort leksakshus som hon ville ta med sig hem.....

Imorgon ska vi till Falun igen på läkarbesök, Peter är f-ledig hela dagen =)....när vi är färdiga i Falun ska vi bege oss ner till min syster m sambo där vi ska fira jul ett par dagar =).....sen hem för att förbereda för julfirande hemma.....

Snön smälter så det kommer nog bli en vit jul i år trots att vi haft så mkt snö...snögubben vi gjort har bara en bit av nederdeln kvar =(.....

Snart dax att sova så vi orkar upp tidigt imorgon.....
Natti natt


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag är en av dem som besöker din blogg. Brukade kika på den gamla, och nu din nya. :)

Tessan sa...

Ja, att jag ränner här har du nog redan räknat ut... =)

Anonym sa...

Hej hej vännen, jag kikar ju in här då och då, nu när jag såg att du hade en blogg. Kul att se hur det går för er.
Kram emma (emser08 familjeliv)