09 december 2008

Nu är jag

Kl:22:33

Färdig med månobservationen & har lämnat in dne precis, 5 A4 sidor blev det, hoppas det blir bra..

Fått mkt intressanta papper i brevlådan idag från BV =) som vi lusläst....
Hoppas på att få tag på de personer jag ska prata med under morgondagen....

På fredag ska jag ut med mitt jobb, vi ska bowla sen äta lite mat...ska bli trevligt...fast jag kom på tidigare ikväll att jag missar Idol =(....även om Peter ska spela in de så blir det ju inte samma sak...

Snart dax att sova....Vi hade super svårt att somna går kväll klockan blev efter 1 innan John Blund kom till oss...så mkt tankar & annat att gå igenom & förbereda för...spännande....

Natti Natt

1 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Nu hittade jag din blogg här. Kul att du starat en ny, ska bli så spännande att föja er resa till Astrids syskon.

KRAM Anna (Gustafs mamma)