04 december 2008

Förstår inte =(




Så här mkt snö har vi nu ute =) Härligt omkring 2,5dm
Kl: 15:46

Enligt läkaren såg vul bra ut slemhinnan var mellan 17-20mm men inget mer syntes eftersom det var förtidigt att se ngt annat i v.4+4.....Fick ej några besked om mina prover som togs veckan innan, fick lämna hcg serum & vid 17 tiden ringer läkaren upp.....
Enligt hcg provet kan jag inte vara gravid säger hon??? :-( det var på 2 & även förra veckan var det på 2....så säger hon då var det ju inte så konstigt att vi inte kunde se ngt mer på vul....men mensen ska ju komma nu så kommer den inte i dagarna ta ett test till......Fick inga svar på varför min slemhinna kan vara så tjock om jag nu inte är gravid.....2 g-test med + som dessutom med 2 dgr intervall blev tydligare, 2 olika läkare som säger att jag är gravid, men hcg prov som säger motsatsen.....???? Varför händer detta oss för =(

Det enda jag kan hitta just nu som förklaring på varför slemhinnan är så tjock är cancer =(....allra helst när 1,a läkaren sa att vid mens är slemhinnan 10mm så detta ser jätte bra ut...
Tänk om alla + vi fått sen nov 07 (5st) inte alls varit för att jag varit gravid...???? *orolig*

Ringde KK idag men de hade stängt var för ngt möte tror jag telefonisten sa...suck..ska ringa imorgon igen.....

Har passat på att varit ute i snön idag oxå innan det var dax för lunch & middagssovning för vår skatt se bilderna längst upp i inlägget.....

Hej på ett tag

0 kommentarer: