06 december 2008

Det gnager

Kl:22:39

Tankarna på syskon till fröken bus gnager & snurrar i huvudet.....& har varit samtalsämnet hittills i helgen.....får se framöver vart de leder någonstans.....mer än så vill jag inte säga just nu....

Det snöar & har gjort så i flera dgr känns det som...men idag har det varit lite över +1g så det smälter sakta samtidigt som det snöar konstant......

Håller på att bli sjuk oxå =(...känner av halsen, lite förkyld & fryssen....hoppas inte det bryter ut vill ej vara sjuk....

Är fortfarande inte färdig med boken & reflektionen, ej heller påbörjat sammanställningen av månobservationen, men eftersom det ska vara inlämnat senast 15/12 måste jag alltså få de färdigt nu i dagarna.....däremot är min fördjupningsuppgift påbörjad nu när vi har snö =) ska bara invänta lite olika temperaturväxlingar nu med & hoppas att snön stannar kvar....

Astrids farfar har varit här på besök några timmar, de tycker Astrid är såå kul :-)....sen pratade vi med mormor & Ulf i webbkameran på msn, spännande & roligt tkr fröken bus....Moster & farmor pratade fröken med länge & väl i mobilen....man får knappt en syl i vädret när man pratar med henne i telefonen.....

Nu ska jag läsa.......Natti natt...............................

1 kommentarer:

Tessan sa...

Tack så mycket för din senaste fina kommentar. Roligt att min glädje smittar av sig lite =) Hoppas allt ordnar sig för dig med syskon till lillan så småningom!