24 december 2008

Oj så mkt








Kl:22:20

Paket fröken bus har fått idag....av oss & tomten fick hon plast-muggar,tallrikar,skålar,bestick m.m. till hennes kök, kritor, tuschpennor, ritpapper, pärlor, saxar, vägglampa, bilbana, hoppborg...

Av farfar fick hon 2st spel - 5 myror är fler än 4 elefanter siffror & bokstäver, en Baby so real docka....& av farfars syster fick hon oxå ett spel...

Av Farmor & Leffe fick hon en Vansbrospark, en 3-hjuling, kläder från POP, ritpapper tuschpennor...

När fröken öppnat sparken så säger farmor till fröken :Vad roligt nu kan du åka spark imorgon med mamma & pappa....
Astrid svarar: Nej jag tänker inte åka någon spark.....
Gissa om vi skämdes en kort stund....Hon sa en massa fler roliga kommentarer som jag dock ej kan komma på nu.....

Tomten var superspännande & han fick till & med en kram innan han skulle gå =)....

Jag & darling köpte oss ett Air hockey bord som vi spelat under kvällen = Superkul!
Jag fick en OBH Nordica Massagestol i julklapp av min man oxå...han ville ha ett ps3 spel vilket han fick.....

Ska lägga upp lite kort oxå....

Hoppas ni alla fått en Trevlig Julafton!!

0 kommentarer: