15 oktober 2010

Vinterdäck

Idag har första snön kommit, inte något som ligger på backen men det snöade ordentligt...Mysigt med snö =) känns konstigt att det var första gången på över 1 år som jag idag såg snö =)....Så nu är darling ute & sätter på vinterdäcken.....

Tentan idag kändes helt ok då jag var klar så jag TROR jag klarar mig...var ute i bilen då halva provtiden var kvar =).....törs inte hoppas på g.....inväntar resultatet.....

Fredagsmyyyyyyyyyysss ikväll till Idol i sällskap av våra goa vänner/grannar + fröken bus så länge hon orkar hålla sig vaken, längst dock fram till pausen =).....

Vilken
deltagare i Idol är Din Favorit??
Min favorit var Sassa men hon är ju ute ut tävlingen...så nu är det svårt tycker jag Geir & Jay är nog mina absoluta favoriter.....

Trevlig Helg på er !!

5 kommentarer:

Marie sa...

Nej det är det det inte blir. Man betalar en begravningsavgift fortfarande. Det enda jag inte får är en präst som står framme i kyrkan när jag dör. Allt annat får man ju personligen betala för ändå.

Gå in här och läs :-)
http://www.uturkyrkan.se/vad-sker/

Anonym sa...

Hej på er!! Våran Favorit nr: 1 är Geir han är ju klart bäst!! Nr: 2 är nog Daniel. Sist tycker jag det är Jay med sin grova röst, usch. Sen emellan alla lika bra. Kramis

Familjen Junge sa...

Hej, hej!!
Trist när man hittar det perfekta huset och inte sen har möjlighet att köpa det. Hoppas att det dyker upp ett annat snart, som kan bli erat. Minns jag fel eller var inte ni på gång att bygga nytt hus ett tag???
KRAM KRAM

MammaSusan sa...

Anna: Du minns helt rätt, räntorna steg alldeles för mkt så vi drog oss ur i sista stund....Tanken finns kvar vi får väl se hur det blir då jag studerat färdigt.

Ingrid sa...

Ja, det är riktigt skönt att vinterdäcken är på så man iallafall är beredd så pass långt på all snö och is som väntar oss :-) Ang Idol så är nog Jay min favorit :-)