09 oktober 2010

Det går undan hos familjen B

På förmiddagen idag bestämde vi oss för att fara & köpa spackel & färg till övervåningen vårt sovrum, frökens rum & allrummet behöver fräschas upp igen....sagt & gjort vi for iväg & köpte allt & nu på sen em körde vi igång....på knappt 1h hade vi hunnit helspackla frökens rum, delar av vårt sovrum samt allrummet =).....då vi valde att använda vårt snabbspackel så kan det slipas efter 30-60min så vi kommer att måla vårt sovrum ikväll =) & sover nere på luftmadrassen....en bit att springa bara upp & ned i trappen då Vilgot tappar nappen men det blir bara en natt så de går nog bra =)......

Ska snabbrasta våra fyrbenta busfrön innan jag ska fortsätta uppe...då vet ni vad vi pysslar med iaf =)...läsa in mig inför fredagens sluttenta i grammatik kursen måste jag också hinna med, det gäller att vara effektiv jag läste i bilen påväg in till stan idag =)....

Hej på ett tag!!

0 kommentarer: