28 oktober 2010

Bild kavalkad =)

Passade på att tömma mobilen på bilder när jag ändå fotade min nya bikini som jag blev supernöjd med =).....Ska också passa på att säga att jag överlevde min power point presentation idag =) jag gjorde power pointen 30 min innan seminariet skulle starta, så det var i sista minuten då jag hade missat att vi skulle göra en sådan, min "Diary" som power pointen skulle presentera skrev jag på under dagen idag =)....Bra kritik fick jag också =)....

Ska strax krypa ned i soffan bredvid min förkylda make & avsluta kvällen med en film & lägga oss tidigt & hoppas på att knorris sover nästan hela natten iaf =)....


Bilderna då...
Får EJ Kopieras!!

Prickigt =)



Nya finfina bikinin





Fröken gav sig i kast med ett 100 bitars pussel



Duktig är hon....det är extra svårt med en
nyfiken lillebror som också vill vara med...



Kvällsmys med Pär =)





En Visslande Prins =)



















3 kommentarer:

Ingrid sa...

Finfina bilder!!!
Spännande att höra om nästa husvisning, Kram

Anonym sa...

Den var jätte fin :) hoppas vi ses på lördag :)

Barna är lika söta som vanligt :)
//moster

Anonym sa...

Vilka fina och roliga bilder på barnen Kram Farmor