11 oktober 2010

Oväntat besök =)

Hade precis fått Vilgot att somna & skulle göra en eld på de få tidningsblad vi hade kvar då våra små fyrbenta talade om att någon kommer....Mycket riktigt så var det, jag som trodde det var hos grannarna som får sin bergvärmepannna inkopplad m.m.....men det var svärfar som kom med en hel kasse tidningar att elda med, en ostkrokspåse & en påse med nyplockad svamp (vet dock inte vilken sort, det är då inte gula kantareller så mkt vet jag =) jag äter inte svamp så jag har inte så stor koll på den biten.....)

Tackar än en gång för det snabba & oväntade besöket =) & vilken tajmning med tidningarna!!

I helgen
var vi på husvisning & vi blev helt sålda, det var helt perfekt läge, & ännu finare än på bilderna....det var massvis med folk på visningen & alldeles för många som tyckte lika som oss verkade som *muttrar*....vi är iaf intresseanmälda & i em ringer banken åter med förslag på lånelöfte *spännande*....mer än så säger jag inte, kan berätta mer sedan oavsett vad som sker, om någon är nyfiken....

5 kommentarer:

Marie sa...

Jag kommenterar ju mindre hos dig än vad du gör hos mig så det är ju jag som borde skämmas ;-)

Ingrid sa...

Oj vad ni har målat och stått i , ser jag .. fint blev det!!
Jag vill börja måla om här hemma med, väntar bara på att tiden ska infinna sig.. och jag antar att den inte kommer av sig självt... så det är väl bara att börja jaga den istället =)

MammaSusan sa...

Marie: Nä då beror ju lite på vad man skriver om också =)

Ingrid: Ja visst det är ju så kul att måla då det torkar så snabbt =)...Tid har man väl alltid för lite av (oftast)....

HelenaH sa...

Längesen jag skrev nåt här nu men jag följer din blogg.Det blev finfint i sovrummet erat.Såg er lilla tjej i HemmetsVeckotidning igår=) en så söt bild.
Hälsningar HelenaH i Karlskoga

MammaSusan sa...

Helena kul att du läser min blogg =). Det är barnens mormor som har skickat in bilden =)vi ska köpa tidningen så vi får se den.