13 oktober 2010

Blir kvar

Vi verkar bli kvar här ett tag till i vårt hus...vi hoppade av budgivningen idag då vi hade nått vår gräns & kvar stod en lycklig (antar vi) vinnare av budgivningen & framtida ägare av det finfina huset....men det var väl helt enkelt inte meningen att det skulle bli vårt hus.....det kommer fler så småningom även om det med största sannolikhet inte är som detta var.....Vi hade kommit mycket närmare våra jobb, 10 minuter in till kupolen, det hade inte varit illa =)....förutom husets planlösning, inredning, läge, stor tomt etc etc etc......

Vi ska fixa färdigt vårt hus på övervåningen & sedan värdera om det på nytt efter det blir det väl att sätta ut det för försäljning eller till förfogande på något vis iaf är det så vi har pratat senast idag....

Det närmar sig fredag & tentamen i grammatiken...behöver läsa in mig på en del som jag blandar ihop.....nästa vecka ska jag lämna in en uppsats i engelsk litteratur, som tur är ska den vara kort =) så de ska nog lösa sig ganska snart då jag väl har påbörjat den *hoppas* jag....

Hösten är här med råge...det är frost på mornar som på kvällar & vi använder kaminen flitigt varje dag *myspys*...Zoya föredrar som alltid då kylan kommer korta promenader (läs helst inga alls) medan Pär är raka motsatsen ännu iaf =) han älskar promenader & att busa ute i löven som vi borde ha krattat bort för ett tag sedan.....Undra om man kan önska sig mer tid i Julklapp kanske ;-) isf så önskar jag mig det =)....

Tackar så mycket också för kommentarerna ni skriver det är så roligt att läsa =)
Det var allt för nu Hej så länge!!

0 kommentarer: