05 oktober 2010

Förkylningen håller sig kvar

Har feber igen & får bara mer & mer ont i halsen & blir bara tätare & tätare i näsan igen....jag som trodde det höll på att bli bättre tji fick jag, dumma baciller som luras....

Vi varit i Falun med fröken bus för läkarbesök idag hon var så duktig! De tog 4 rör blod & gjorde en röntgen, återbesök blir om någon vecka.

Har en massa studier att göra i vanlig ordning & då jag fortfarande är sjuk har det inte blivit mycket att hänga i granen, men det får bli det det blir helt enkelt, har ju två småbusfrön & mig själv (+make) att tänka på också & ett-två halvdana seminarier i olika kurser kan inte vara hela världen (hoppas jag).....

Ska avsluta kvällen med en kopp hett thé & hoppas på att halsen får lite lindring....

Grattis igen också till lillasysteryster på stora 25-års dagen ;-)!! Tänk att fröken bus egentligen skulle ha haft sin födelsedag idag....

NattiNatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack tack :) det hade varit kul om vi fyllt på samma dag :)
Krama barna från moster :)

Anonym sa...

Hur har ni det med er förskylning har den böjat gå över eller sitter den fortfarande i jag vet att den är envis. Kramis