26 oktober 2010

Ditten & datten

I fredags for jag & barnen in till stan & det blev en heldag som vanligt i trevligt sällskap =).....Jag klippte mig, sedan handlade vi (jag & farmor) massa kläder åt barnen....farmor köpte dem varsina finfina Bamse overaller Tack igen =)!! Jag handlade vinterskor & en massa kläder till våra juveler...kvällen avslutades med Thaimat som farmor bjöd på =)....

Lördags fick vi mat hos barnens farfar =) & på söndagen var det dags att uppdatera våra skafferier så det blev månadshandling medan barnen var hos farmor & Leffe =)....

Igår beställde jag mig en ny bikini hoppas på att den kommer denna vecka & att den passar för jag tänkte fara till Örebros äventyrsbad isf då min syster ska fara dit, ev får fröken bus följa får se.....

Vilgot har blivit genomförkyld igen också, började natten till måndagen & han har feber sedan igår em......Jag är lite småsnuvig igen med hoppas på att det stannar så.....

Just ja vår ugn har gått sönder också =(, den har krånglat lite ett tag & igår hade den gett upp helt...spisen fungerar (peppar peppar) fortfarande....dåligt tycker jag en ugn ska väl iaf fall hålla mer än 6 år!?!....Såklart är jag grymt sugen på paj i alla dess sorter....& har lovat svärmor att baka till hennes kalas....

Nu måste jag avsluta har ett seminarium nu....

Hej på ett tag!!

0 kommentarer: