11 februari 2009

Vaken

Kl:12:32

Inatt har fröken bus varit vaken från 3-5.30....så jag har ej kunnat sova så mkt mao...låg & tänkte på förklaringar till de resultat som blev på experimenten samt enskilda uppgifterna för den här veckan så jag låg i sängen & antecknade en massa på mobilen & det visade sig vara riktigt bra =), bra att ta vara på tiden när man ändå är sömnlös, antar att det blir en tidig kväll idag eller lååång, har varit uppe tidig så nu känns det som att klockan drar sig mot 16 & ändå har den inte ens passerat 13....Posten kom nyss ska gå ut & hämta den strax....

Ska se om jag kan sammanställa min enskilda uppgift senare eller om jag tar det imorgon, får se ska äta & lägga fröken för middagsvila så hoppas jag att jag fått nya krafter....ska se massa förläsningar samt läsa en hel del inför nästa vecka, men det är ju "bara" onsdag så jag har ju flera dgr på mig.....

Kanske skriver några rader senare....hej så länge isf.....

0 kommentarer: