25 februari 2009

Läst



Kl:21.45

Har lyckats läst fram till kap.4 i boken iaf =) så jag är en bit påväg hoppas på att hinna läsa minst 4 kap imorgon också.

Snön töar nu =) så nu kan vi göra snögubbar m.m ute, hoppas på tö imorgon med så vi kan göra lite skulpturer.....Mindre roligt är det det snöar förfullt sedan några timmar tillbaka....vi har redan snö så det räcker & blir över......

Tittade på ett intressant & gripande program på tv.3 Verklighetens Tummeliten om barn som föds med en mycket ovanlig dvärgväxt som gör att det blir pyttesmå. Pojken man fick följa i programmet var 2,3 år (tror jag) & hade stl.68 i kläder superliten & söt.
Jag som tyckte att fröken bus var liten då hon hade stl.68 vid 11mån ålder & framåt....Nu är hon uppe i stl.92!

Dax att göra sig iordning för sängen är trött idag då jag stod i köket kl.7 imorse & gjorde Kemi experiment innan dagens första seminarie.....

Natti Natt


2 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Tack för tipset om att göra sin egen signatur. Har gjort mig en där nu, men fattar inte hur jag ska få in den i min blogg.
Kan du hjälpa mig? Det fanns ju en kod men var ska jag klistra in den?

MammaSusan sa...

Nu ska vi se om jag minns rätt....Gå in på inställningar--> Formatering-->
& klistra in koden du fått i sista rutan!

Lycka till!