19 februari 2009

Däckad

Kl:15:13

Åkte på maginfluensan i tisdags & var helt slut igår nu känner jag mig som vanligt & är superhungrig så jag väntar på att min darling ska komma hem med hamburgare från MAX :-)

Ska om jag hinner sätta mig med denna veckas uppgifter i skolan också eftersom jag ej orkat.

På lördag får vi besök av våra vänner från Sala & de ska stanna kvar till på söndag :-) supertrevligt! Försöker komma på vad jag ska servera för fika efter maten ska göra en tacopaj...Någon med tips som ej innehåller choklad? =)

Blir inget hembesök den 23/2 då det visade sig att vår utredare hade semester & bokat fel *irriterad*....man har väl koll på när man har semester...*suck*...så den 2/2 är det meningen att det ska bli av i stället....Våra referenter är kontaktade med brev i förrgår iaf så där går det framåt =) & när utredaren fått in breven ska hon kontakta våra referenter stod det & brevet från våra vänner i Sala inkom redan idag!

Hej så länge


1 kommentarer:

Lisa sa...

Hoppas du är helt återställd nu och att ingen mer i familjen blivit sjuk.

Trevlig helg!

/Lisa