10 februari 2009

Ont

Kl:12:18

Har så himla ont i muskelfästet uppe i nacken så det gör ont & trycker ut i öronen :-( bara av att jag till & med sitter stilla...ska lägga mig i ett varmt bad ikväll när min darling kommer hem sedan sätta mig i massagestolen. Inte blir det bättre av att jag behöver sitta masor framför datorn & då sitter för långa pass innan jag rör på mig.

Har avklarat 1 av 2 semianriepass idag har det sista kl.15.16.45 i eftermiddag då gruppuppgiften för förra veckan skall redovisas.

Imorse när fröken bus kom in fick jag en massa goa pussar runt om i ansiktet (öron, haka, kinder, mun, panna) sen håller hon om mina kinder tittar på mig & säger: Känns det bättre nu mamma? :-) min älskade sötnöt

Nu ska jag fika lite sen försöka sträcka på mig lite extra & hoppas det lindrar min värk sen fortsätta studera medan prinsessan sover.

Hej på en stund då

0 kommentarer: