01 februari 2009

Söndag




Kl:19:35

Idag fick jag sovmorgon =) skönt när jag kom ner hade fröken & darling ätit frukost, eldat & en massa annat.....

Jag har pluggat & är inte riktigt färdig så jag ska fortsätta strax......Måste ut i förrådet & kika efter farosymboler eller rättare sagt piktogram som det bytt namn till nu den 20/1-09 samtidigt som det även blir en annan symbol.

Eftermiddagen idag har bara svischat förbi känns det som, snart ska vi ju sova...jag gjorde lasagne idag medan fröken, darling & Zoya var ute på promenad....sen har vi pysslat med "Moon Sand" som Astrid fick i julklapp av sin bästa kompis Christoffer, det tyckte vi alla 3 var jätte roligt att pyssla med...timmarna bara försvann helt plötsligt var klockan strax efter 19 , bara att plocka ihop & förbereda fröken för sovning.....


Hej så länge

0 kommentarer: