22 februari 2009

Beställt

Kl:19:21

Nu har vi beställt vagnen till extra bra pris med både syskonsits, regnskydd, solskydd & mugghållare :-) får se när den dyker upp, spännande :-) .....lägger ut bilder sen när vi fått den =)

Ska se filmen Patrik 1,5 ikväll =) jag har sett den på bio men de har ej min man , tkr filmen är såå bra =).....

Imorgon förmiddag ska vi till banken......Sen ska jag plugga i vanlig ordning, har suttit 5h idag inför onsdagns seminarium så jag har läst ut de som ska läsas + svarat på nästan alla frågor tror det var 2 st kvar....

Mera snö har vi fått igen det har snöat sen igår så 1dm till har vi nu då......fortsätter det såhär lär vi ha snö kvar till i juli......

Nu ska jag avsluta hej så länge


1 kommentarer:

Kallas för mysen sa...

vart fick du tag på den filmen? vill också se en :D