15 februari 2009

Helgen

Kl:19:48

På alla hjärtans dag igår var vi i stan hos svärmor & hennes man, mysigt som vanligt...när vi sedan kom hem & fröken somnat myste vi i soffan med en film..

Idag söndag har jag mestadels pluggat inför kommande vecka, känner mig lagomt nöjd & det får nog duga nu....Ska bli spännande att se nästkommande veckas uppgifter i Kemin.....

Ska lägga mig i ett bad sen tror jag vi ska kika på en film....

Har nog betsämt vilken syskonvagn det blir en Phil & Teds ska "bara" komma fram till vilken modell antingen sport eller dash.....

Fröken pratar från morgon till kväll ( & mitt i natten med för den delen) har svar/kommentarer & frågor på allt & lite till =) det är så man får skavsår.....:Men du mamma/pappa.....är vanligaste början på meningar nu för tiden

Hej så länge

0 kommentarer: