03 februari 2009

Ush för

Kl:18:38

Denna huvudvärk =(....fryser gör jag ocksåfortfarande emellanåt trots att det är supervarmt inne...om jag nu ska bli sjuk kan det väl isf bryta ut ordentligt ist.....

Hade tänkt börja läsa boken vi ska ha läst till v.10 som har 354s, men med huvudvärk är det inte skönt att sätta sig & läsa...så de får vänta, har en massa att läsa inför nästa veckas seminarium som får gå före.....
Imorgon ska vi starta med denna veckans grupparbete i kemi, spännande testa olika saker som kan åka "hiss" är veckans experiment......Har inhandlat en 1,5L kolsyrat vatten inför uppgiften......

Undra om jag kanske ska sätta mig & scrappa lite en stund...fröken har lagt sig & darling spelar lite ps3......får se vad min huvudvärk tycker om min idé....

Hej så länge..........

0 kommentarer: