02 januari 2010

Dag 98: Sandlådan

2/1-10

Kl:17:38

Vi har mestadels softat idag, knorris började dagen med ett bad han älskar att bada =) men de hinner ju kanske ändras...... varit vid sandlådan 2 omgångar & Vilgot har premiär suttit & lekt lite i sandlådan idag, eftersom han ej varit stadig förut har han fått vänta lite. Det var med stor skepsis han höll i den lilla spaden.....
Vi har också fikat hos familjen H, mycket gott =) fröken Bus & J lekte & var både högt & lågt ett tag, vi avslutade leken med att gå till sandlådan (vår 2,a omgång)
Jag har skrivit lite på min fördjupning samt loggbok också, ska se om jag kan få till pdf-filer som bilagor till min fördjupning om det nu går för det är jpeg-filer från början....

Imorgon skall vi på gudstjänst på förmiddagen till en kyrka inte så långt från oss, spännande att se hur den ser ut inuti samt ur lång tid gudstjänsten är......

Nu sitter Vilgot på golvet & leker med lite klossar & säger mamma & pappa omväxlande i falsett=) sötisen =) klappar händerna gör han nu då jag härmade honom.....Innan vi skulle gå in sa han ett omedvetet "där" utanför vår ytterdörr......


Bilder från dagen:


Pappis målar frökens naglar,
fröken kontrollerar så det blir bra =)


Tittar på vad storasyster gör.....


Våra juveler!





Vad ska man göra med den här mojängen?





Varför gå när man kan springa fram?





2 kommentarer:

Ingrid sa...

Hej o hallå!!
Nu var det ett tag sedan jag var in o läste bland bloggarna,, så det blev några på en gång nu !!!
God fortsättning på er!!!
Vilket jättefint paket ni fick ,härligt när det var skivet på det !!
Och vilken utsikt ni hade på taket där !! Oj ojoj ... =)

Tänk att det när som helst är 100 dagar ni varit "borta"... skrev om er i bloggen idag,, gjorde en tillbakablick över 2009!!

kramar i massor, Ingrid

Kallas för mysen sa...

gud vad söta kort :) han lär sig fort :) Vad sött att peter målade naglarna på fröken :) massa Kramar från Moster