21 januari 2010

Dag 117: 2,a lilla

21/1-10

Kl:19:29

Varit vid poolen 2 omgångar idag på totalt 3h, är alldeles för varmt och soligt =) för att orka vara ute längre än så i taget, trots att vi bara solat =) jag försökte läsa lite matte också, gick sådär då det var väldigt soligt ute....min darling simmade 1,5km (100 st längder)....andra omgången spenderade jag "själv" med en sovande knorris i vagnen, ja inte helt själv alla andra svenska familjerna på vårt område var också där även om jag inte var så social passade på att än en gång försöka läsa några sidor i matematikböckerna, gav tillslut upp efter att ha kisat mig igenom och med rinnande ögon som resultat....gav jag vika för solen i solstolen medan knorris fortfarande sov =)....

Upptäckte andra!! tanden i underkäken på knorris ikväll, den har ej kommit upp ännu för den känns ej men den syns så väl så kanske den ploppat fram i morgon......Verkar som att tänderna på Vilgot kommer i ett rasande tempo, iaf i jämförelse med Astrid......de ser ju genast mycket större (äldre) ut då tänderna kommer.....

Imorgon bitti skall vi till Svenska skolan en sväng.....hoppas på att få reda på mitt betyg då.....

Nepp nu har jag ej tid att sitta här längre, skall göra några varma smörgåsar & sedan fortsätta med matematiken, har några sidor kvar att läsa, frågor att fundera över & besvara inför måndagens seminarie samt en hel del matematikuppgifter att lösa......

Höll ju på att glömma....min bror fyller inte mindre än 37 år idag Stort Grattis än en gång!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får gärna sicka lite sol och värme till oss. Här är det ruggigt.Hoppas Ni mår bra. Kramisar. mormor och Uffe

Anonym sa...

Hej hela familjen Boström! Jag följer med på er resa och njuter, ni verkar trivas och ha det bra där ni är. Astrid o Vilgot är så härliga oj va dom växer. I morgon(fredag) kommer Gun-Britt o Inger hit.Så på lördag blir det syskonträff här hos mig. ha det så bra kramar till er från Rigmor

Anonym sa...

Vill bara skicka en hälsning och gratulera er till lille fine Vilgot!
Vilket härligt liv ni har! Vilket äventyr. Här går vi mest och fryser och framförallt jag längtar till våren!!
Lycka till mer allt!!
Kram
Sussie
(Peters kusin vitamin)

Anonym sa...

Hej! Här har vi det bara bra hos Rigmor! Ja nu har vi Visum och det gick på 20 minuter så nu är det kolera vacc. vecka. 4 sen ska vi vara klara för avgång! Det är inte utan att resfebern stiger!!
Kram från Farmor, Inger & Rigmor