26 januari 2010

Dag 122: Klarare

26/1-10

Kl:23:32

Avslutade en studiegrupps seminarie för 15 min sedan började kl.22 lokal tid.....lite jobbigt att räkna matte så här sent, men det gick det med =), Tur jag har Fru P här nere till hjälp =), lyckades ej se föreläsningen som skulle ses innan man startade med uppgifterna inte undra på att jag inte förstod så mycket innan, jag hade räknat med basen tio ist för ex. fyra dock var det ändå lite fel på sista siffran i varje uträkning, men nu Vet jag =) tack vare Fru P =).....kul att få lära andra också som ändå hade sett föreläsningen =)....

Idag blir vår lille prins hela 9 månader & vi har idag varit här i 4 månader, tiden bara rusar fram, lite läskigt faktiskt att det kan gå så snabbt....

Jag skulle ha gjort i ordning Astrids hår idag också, fanns ingen tid alls över till det så imorgon Måste det bli av, för som det ser ut nu så lär vi inte få komma i närheten av domstolen om vi nu är med på listan på torsdag eftermiddag vill säga......

Nepp nu är det hög tid att krypa ned i sängen och hoppas på att Vilgot kan sova hela natten, han har senaste veckorna sovit oroligt & vaknar ca var 20,de minut, även om han somnar direkt så blir ju sömnen rejält störd.....& sover man som jag i vanliga fall knappt 4-5h per natt så blir man extra trött av 2-3h sömn......Nu är visst fröken bus vaken & pratar, pratar, pratar, frågar, frågar, frågar......låter inte som att hon tänker sova de närmaste timmarna...förkyld är hon också vår prinsessa.......

Ska se om det går att lägga upp ett litet filmklipp & några bilder imorgon om tid finnes vill säga...tänkte även göra en matematik diagnos som ska lämnas in på fredag, för annars hinner jag ej med den......

Natti Natt på er!!

0 kommentarer: