14 januari 2010

Dag 110: Snabba rader...

14/1-10

Kl:21:57

Klockan 17 idag lokal tid fick vi hämta nyckeln till nya lägenheten.....klockan var omkring 19.30 då vi hade installerat oss & kunde förbereda nattning av våra skatter, efter det har vi plockat & donat ätit varma smörgåsar med färg på!! & som dessutom tog knappa 3 min att tillaga LYX
Däremot är det "iskallt" i vardagsrummet, vi har kontrollerat 2 omgångar att fönstren är stängda här inne....resten utav lägenheten är iaf varm =) tur annars hade jag nog frusit ihjäl inatt som senaste nätterna sovit med pyjamas + fleece igen.......
Denna lägenhet känns mycket (& är lite) större än den förra också, vi har hittills inte hört några oljud, dvs grannar, bilar på gården, inte ens trafik på huvudgatan, härligt! Däremot tror jag inte det är lika lugnt & skönt tidiga mornar....återstår att se....Bara för att jag nämnde inga oljud flyger det ett plan ovanför oss som hörs skapligt väl, mer än då vi bodde längst ned såklart.

När vi fått i ordning här inne ska jag fota lite & se om jag kan lägga upp något i bloggen =)...

Kikade på min högskolan sida idag igen då jag för någon dagsedan tyckte det var så konstigt att inga gamla kursare var inskrivna på kursen jag anmält mig till....inga var reggade idag heller....mailade en ansvarig på programmet för att höra så jag ej sökt fel kurser.....
JODÅ mycket riktigt har jag inte sökt FEL kurser, suck, fattas ju bara att min litteratur jag inhandlat ej stämmer också.....

Vilgot säger nu också hej =) & han blir bara snabbare & snabbare att ta sig fram på golvet. Dock så kryper han inte han ser mera ut som en larv som tar sig fram när jag får tid & internet fungerar bra ska jag visa er ett filmklipp eller 2 ......

Fredag är det visst imorgon också sa herr H, de hade jag inte en aning om =), inte svårt att bli dagvild här nere.....Vi ska inte till Svenska skolan imorgon, orkar inte, ska göra klart min fördjupning & fixa klart här hemma också.....

Natti natt

0 kommentarer: