25 november 2008

Ska till Falun


Kl:15:21


Imorgon till KK igen (KvinnoKliniken) för jag är gravid igen

:-)..vet inte riktigt vilken vecka eftersom det blev mf sist...Men har gjort några tester i vanlig ordning...inte förrens i söndags den 23 fick jag ett knappt synbart andra streck,& imorse var det tydligare & kom fram redan eft 1 min (man ska vänta 5 min innan man läser av testet) :-) så mitt hcg stiger....

Hoppas iaf på att jag får starta med sprutorna nu imorgon & helst lite annat också......


Tack Marie också för hjälpen med serien =)


Annars inget nytt...trött för att fröken är vaken på nätterna....mer snö har vi fått också.....


Hej på ett tag........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu var det väl ganska tätt mellan gångerna iallafall? Man får gratulera återigen (även om det kanske är fel att göra det så tidigt). Hoppas det går vägen den här gången då!

Anonym sa...

Kul att kunna hjälpa till :-)
Och som Therese skrev, hoppas det går vägen den här gången *ler*