04 november 2008

Livet är bra orättvist

kl:13:50

Fick mitt 6.e MF i söndags i v.6 :-(....fick en ny tid för MF-utredning början av december så det känns bra iaf att vi slipper vänta 3 mån som för 1 år sedan. inom 12 mån nu har vi lyckats bli gravid 4ggr utan läkarhjälp....alltid ngt men vad hjälper det när de inte hittar några orsaker till alla mina MF.....
Har sökt en massa info om upprepade MF, medicinering & annat intressant som jag ska ta med mig för diskussion i december....sen ska jag kräva att nya prover på vissa saker tas m.m.....


Fröken bus (2,4år, korr, 2.1 år) kan nu räkna till 20 :-)...annars så fixade hon 4 års kontrollen galant på BVC den 30/10...så det behöver hon ej göra framöver..... (inte syntestet el vaccinet såklart) ....Vi var på BVC för att jag ville kolla så hon växer & går upp i vikt som hon ska, hon följer sin kurva precis som hon ska så det kändes bra =)......


Julen närmar sig med stormsteg & vi eller jag iaf har inte handlat en enda julklapp änu, Peter var tidigt ute i år =) har redan köpt en åt mig *nyfiken* fast jag misstänker vad det är men säger inget......Har en hel lista på klappar åt vår prinsessa, men har ingen aning vad min man ska få....

Farsdag på söndag oxå =) vi ska på Monster Jam i Sthlm tillsammans på lördagen så det är Peters fars dags present =) från Astrid & mig......

Nepp nu ska jag plugga medan fröken bus sover middag......

Hej så länge!

0 kommentarer: