10 november 2008

Regnrusk



Kl:12:51


Ingen snö kvar, bara en massa regn & blåst.....så jag får vackert vänta med min fördjupningsuppgift tills snön behagar komma igen....som tur var fick man dispens på inlämningen när man valde bl a denna uppgift :-).....Borde egentligen sitta med grupparbetet om Evulotionen nu, men tog mig friheten till en paus....
På bilden: Vår lilla bustass Zoya ligger & håller mig varm om nacken då vi kikar på tv =)....

Helgen var bra Monster Jam tyckte fröken bus var super spännande =)......Igår var vi i stan hela dagen hos Farmor & Leffe, darling fixade Leffes bil medan jag & fröken bus var hos farmor.....sen var vi bjudna på mat där tillsammans med frökens kusiner...det var trevligt....sen for vi till farfar & firade honom på farsdag oxå.....


Känner mig piggare än vanligt idag då vår skatt har sovit hela natten inatt!!! :-) Minns inte när det hände sist kan jag säga...ska flytta nattningen 1h senare & hoppas på att hon fortsätter sova nätterna igenom.......så nu blir det natti natt 20.00 1vecka framåt för att se om dte blir någon skillnad......


Nej dax att ta sig i kragen & fortsätta plugga då....

0 kommentarer: