20 november 2008

3 dagar på Campus

Kl:23:08

Avklarade igen då =)....jag har inte sovit mer än 2h i snitt per natt heller sen i helgen, förutom inatt då har jag sovit nästan hela natten, fröken var upp & kissade ngra ggr sen sjöng hon lite i sin säng innan hon somnade......Men är frortfarande sååå trött...ändå begriper jag inte varför jag inte kan somna,,,,,någon som kan ha ngn teori om varför får gärna tipsa :-).....

Lite snö har vi igen med täcker iaf gräset & fröken kan åka i pulka då vi ska på promenad med Zoya.....

Ush måste ta mig i kragen & börja avsluta lite saker som ska lämnas in i mitten av dec i skolan oxå & göra tentan om människopkroppen som ska vara inne senast den 26 kl.12.....har bara börjat på den...ska försöka fortsätta imorgon.....Fick iaf en bra observation på dagens måne =) lite vit & genomskillnig, ännu ser jag ingen måne ute nu, inatt såg jag den i takfönstret då fröken kissade då var den alldeless gul & fin.....

Nej ska väl försöka komma i säng då...får se hur många timmar jag får sova inatt.....



0 kommentarer: